Supportersvereniging V.V. Lemmer

Op dinsdag 28 april 2009 is de supportersvereniging vv Lemmer opgericht, de initiatiefnemers hiervan waren Sus Boschma, Theo Brouwer, Ido Brouwer, Rob Devilee en Auke Jan Ykema.

Voetbalvereniging Lemmer ligt velen van ons na aan het hart. Wij willen dan ook iets doen voor de vereniging, maar hebben niet de ambitie om een bestuursfunctie te bekleden. Uit deze clubliefde is dan ook het initiatief geboren om een supportersvereniging op te richten. Met nadruk willen we hierbij opmerken dat deze supportersvereniging zich niet uitsluitend op het eerste elftal wil richten, maar een toevoeging wil zijn voor de gehele vereniging; zowel senioren- als jeugdelftallen.

Het doel van de supportersvereniging is het ondersteunen/supporten van Lemmer. Dit willen we o.a. doen met financiële middelen uit contributie, activiteiten en sponsoring. Het is echter niet onze bedoeling om geldbedragen ter beschikking te stellen, die Lemmer naar eigen goeddunken kan besteden. Wij willen zelf, zo nodig in overleg met het bestuur van Lemmer, bestedingsdoelen kiezen.

Het lidmaatschap van de supportersvereniging kost € 15,- per persoon per jaar.
Jongeren tot 16 jaar betalen € 7,50 per persoon per jaar.
Dit bedrag moet contant betaald worden.

Heb je interesse? Meld je dan aan door het invullen van het inschrijfformulier en dit in te leveren bij:

Sus Boschma
Fregat 86
8531 AK Lemmer

of

Ido Brouwer
Schoener 35
8531 AM Lemmer
idobrouwer@home.nl

Aanmelden per e-mail kan ook!

Dit initiatief staat nog in de kinderschoenen. Wij hebben de wijsheid niet in pacht en ideeën zijn dan ook meer dan welkom. Eventuele ideeën kun je mailen of deponeren in de kantine, in de ideeënbus.