Sponsoring

Al 100 jaar lang is de voetbalvereniging Lemmer een niet meer weg te denken vereniging in ons dorp. Het is daarmee één van de oudste verenigingen binnen de gemeente De Fryske Marren.

Om te kunnen blijven bestaan en zorg te dragen voor onze maatschappelijke functie in de Lemster maatschappij, heeft VV Lemmer de hulp nodig van sponsoren, zeker in een tijd waarin het verkrijgen van subsidies steeds moeilijker wordt.

Hieronder zullen een aantal sponsormogelijkheden weergegeven worden die VV Lemmer biedt. Heeft u vragen, of bent u geïnteresseerd in een van de sponsormogelijkheden van VV Lemmer, aarzel dan niet en neem contact op via e-mailadres: commercielecommissie@vvlemmer.nl

OVERZICHT SPONSORMOGELIJKHEDEN:

• Aansluiten hoofdsponsorgroep € 500,00 -
  • Reclamebord enkel € 125.00 dubbelzijdig bedrukt € 175.00 -
  • Reclamebord dubbel € 175.00 dubbelzijdig bedrukt € 250.00 -
  • Vlag sponsoring min.
    • duur 1 jaar € 100.00 ( zelf aanleveren vlag met bedrijfslogo ) -
    • duur 2 jaar € 180.00
    • duur 3 jaar € 240.00 -
  • Balsponsoring € 75.00

Dit is exclusief kosten voor aanmaak borden en vlaggen.

Sponsorgroep

Vanaf het seizoen 2011-2012 is VV Lemmer gaan werken met een zogenaamde sponsorgroep. De sponsorgroep zal fungeert als hoofdsponsor en prijkt op het shirt van het eerste elftal.

Mocht u geïnteresseerd zijn om te participeren in de sponsorgroep van VV Lemmer, dan krijgt u als tegenprestatie:

• Vermelding van de naam van uw bedrijf met logo op het bord bij de ingang van ons sportpark.
  • Vermelding op de internetsite van VV Lemmer.
  • Vermelding in het programmaboekje.
  • Vermelding van uw bedrijf in het pauzeprogramma van VV Lemmer. Op de tv’s in de kantine wordt een reclamevideo afgespeeld. Hier wordt uw bedrijf ook vermeld.
  • Gratis toegang tot wedstrijden van het eerste elftal.

De kosten om deel te nemen aan de sponsorgroep van VV Lemmer bedragen €500,- per seizoen.

Reclamebord

Rondom het hoofdveld van onze voetbalvereniging bieden wij u de mogelijkheid om te adverteren via een reclamebord. De kosten van het reclamebord bedraagt €125,- per jaar. Het formaat bedraagt 2440mm X 610mm. Ook is er de mogelijkheid om het bord dubbelzijdig te laten bedrukken. Wij informeren u graag over de mogelijkheden. Voor informatie kunt u contact opnemen met Thea Bootsma-Haantjes, tel.nr. 06-42210766.

De aanschaf van een bord kost ca. €. 125,--, dit zijn eenmalige kosten, mits de aanlevering van de lay-out digitaal plaats vindt.

Balsponsoring

Ons eerste elftal voetbalt via de KNVB en speelt in competitieverband 12 thuiswedstrijden. Voor elke thuiswedstrijd zoeken wij een balsponsor.

Als balsponsor wordt u uitgenodigd voor de desbetreffende wedstrijd, ook wordt uw naam omgeroepen tijdens de wedstrijd. Tevens zal uw naam en logo worden vermeld in het programmaboekje.

De kosten voor het sponsoren van een wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van het eerste elftal is €75,-.

Club van 100

De Club van 100 zet zich in en ondersteund activiteiten die betrekking hebben op onze jeugd.

Wanneer u lid bent van de club van 100, wordt u naam vermeld op het grote club van 100 bord wat hangt in de kantine.

De kosten van een lidmaatschap voor de club van 100 bedraagt €45,- per jaar.

Sponsorpagina

Wanneer u VV Lemmer sponsort met een reclamebord, wordt uw naam vermeld op de sponsorpagina van onze website. Op deze pagina is het mogelijk om een link te plaatsen bij uw bedrijfsnaam.

De kosten hiervan bedragen €100,-

Kledingsponsoring

Net als bij alle voetbalverenigingen is het mogelijk een team van VV Lemmer te voorzien van een nieuw tenue met uw bedrijfslogo. De eerste selectie speelt echter in tenue met daarop de hoofsponsorgroep vermeld, dit geld ook voor tassen en jassen etc.

REGLEMENT TEAMSPONSORING

De kosten van de sponsoring zijn als volgt:

• Sponsoring kleding/tassen 7-tal junioren: € 50,00 per jaar
  • Sponsoring kleding/tassen 11-tal junioren: € 100,00 per jaar
  • Sponsoring kleding/tassen senioren (2e, 3e, 4e, of dameselftal): €150,00 per jaar
  • Teamsponsoring eerste selectie wordt uitsluitend gedaan door naam hoofdsponsorgroep

De kosten voor het maken van de kleding zijn voor rekening van de sponsor.

Overige sponsormogelijkheden

Is er een andere vorm van sponsoring waarin u bent geïnteresseerd, en staat die niet in deze lijst, neem ook dan contact op met commercielecommissie@vvlemmer.nl

Tevens zoeken wij nog voor verschillende toernooien een toernooisponsor!