ING sponsoring meiden MO-15

Aan het begin het huidige seizoen 2023-2024 is de handtekening gezet onder de verlenging van de sponsorovereenkomst tussen ING en VV Lemmer. Vanaf het seizoen 2019-2020 sponsort de ING jaarlijks de Dames en jongste meiden bij VV Lemmer, waardoor wij het vrouwenvoetbal breed zowel in kwaliteit als kwantiteit kunnen (blijven) bevorderen.
Er is een nieuwe driejarige overeenkomst ondertekend tot en met het seizoen 2025-2026. Vanaf de winterstop van dit seizoen zijn de meiden van de MO-15 te bewonderen in prachtige nieuwe trainingspakken en ruimte voetbaltassen met het logo van sponsor ING.
Het bestuur is erg blij met de verlenging: “Met de steun van ING kunnen we de damesteams en meiden in de jeugdafdeling naar een hoger niveau blijven tillen en kijken wij er enorm naar uit om te zien hoe onze dames- en meidenteams, onder goede begeleiding van de trainers, de komende jaren zullen schitteren op het veld!”