Club van 100

"De jeugd heeft de toekomst"

Ook bij vv Lemmer is dit zeker het geval. Om dit kracht bij te zetten is de Club van Honderd ontstaan, een club van voetballiefhebbers, die het niet bij woorden laten maar hun enthousiasme voor de Lemmer jeugd in een financiële daad omzetten. De Club van Honderd heeft al bijna 80 leden maar daar kunnen natuurlijk meer bij.

Met uw steun kunnen wij de jeugdafdeling nog beter ondersteunen. Al meer dan twintig jaar zet de Club van Honderd zich in voor de jeugd van voetbalvereniging Lemmer.

Niet alleen voor het voetbal, maar vooral voor het jeugdwerk naast het voetbal gebeuren. In ons bestaan zijn wij mee gevaren op de golven van de tijd. Wij als Club van Honderd zijn er van overtuigd dat het jeugdwerk naast de voetbalsport een stimulans is in de vorming van normen en waarden. Dat was onze overtuiging ruim twintig jaar geleden en dat is zo gebleven.

Om ook in de komende jaren concrete initiatieven te kunnen ontplooien hebben wij naast de steun van onze huidige leden ook uw steun hard nodig om het jeugdwerk voor de vv Lemmer in de Lemmer jaren voort te zetten!

Bij toetreding als lid behoeft u niets te doen, sterker nog u krijgt er iets voor terug!

1. Uw naam prijkt op ons ledenbord in de kantine van vv Lemmer en op onze website.
  2. Wanneer u een thuiswedstrijd van vv Lemmer wilt bijwonen belt u ons even en wij maken een afspraakje.
  3. Met uw steun stelt u ons in staat onze doelstelling vorm en inhoud te geven.

Onze contributie bedraagt € 45,00 per jaar. Na betaling van de contributie bent u automatisch lid.

Wilt u meer weten over de Club van Honderd? Neem dan contact op met één van onderstaande commissieleden of klik HIER om het aanmeldingsformulier te downloaden.

Dit kunt u in de kantine inleveren of opsturen naar.:

P.A. Burgers, Albert Koopmansstraat 4, 8531 HC Lemmer, tel.nr 0514-561376
B. Rienksma, Langestreek 52, 8531 HX Lemmer, tel.nr 0514-569587, e-mail adres: k.rienksma@live.nl
A.J. Ykema, Kastanjeleane 64, 8531 ZA Lemmer, tel.nr 0514-563594, e-mail adres: aukejanykema@gmail.com
of naar het e-mail adres van de Club van Honderd, clubvan100vvlemmer@gmail.com

U kunt zich ook telefonisch of via de email aanmelden bij bovenstaande personen:

Namens de jeugd van vv Lemmer alvast hartelijk dank!!

Hieronder vindt u leden van de club van 100 van V.V. Lemmer